Nu har vi avverkat bÃ¥de jul, juldag och annandag jul. Det blev en grön jul, men hellre det än en vit… ![]()
I gÃ¥r kväll gjorde vi kylskÃ¥psröj och körde nattamackajulekäk all the way – kanske julens bästa gig!
Tiden springer fram i rekordfart mot 2014 – med blandade känslor. En del av mig vill stoppa tiden, den andra delen har gasen i botten. Det är bara att luta sig tillbaka och invänta det nya Ã¥ret.
Kram på er.